El ple del Parlament ha rebutjat aquest dimarts una Proposició No de Llei (PNL), impulsada per la formació ultraespanyolista Vox, per demanar al Govern que impulsi mesures perquè a les escoles «es guardi el degut respecte i estima als símbols nacionals, que representen a tot el poble espanyol».
El Parlament rebutja una iniciativa de l'extrema dreta perquè a les escoles «es guardi el degut respecte» als símbols espanyols
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A les escoles es guarda el degut respecte a tot. És l´extrema dreta que no guarda respecte a res. Menteix continuament per obtenir el que vol. Però, què volen? Què farien sense feina?
Millor ser vell que lady gagá, guapi .
@Duralex Joder, Qué viejo eres.
Al pati també deuen voler l'hisament de la bicolor amb cant del cara al sol ? De ben segur que si !
El dia que a Espanya hi hagi un respecte pels nostres símbols, se podrà exigir el mateix pels símbols espsnyols. Però quan fins i tot, a les xarxes socials se veu a gent fent- se net els darreres amb la Senyera, entre altres manques de respecte, o se piti al nostre himne, La Balanguera, quan se canta a qualque festa o acte oficial, no hi ha lloc per demanar que encara se tengui més respecte del que ja se té. baix pena de qualque càstic gros. A més, jo no sé de ningú d'aquí que lu I falti a la bandera espanyola ni a cap altre símbol d'Espanya, malgrat només sigui per no tenir problemes. En canvi, si que hem vist i hi ha vídeos i fotos que donen testimoni de gent d'ultra i d'extrema dreta pitant al nostre himne, quan se cantava a la festa fe commemoració del 30 de Desembre. De manar un poc de coherència i de respecte al poble que paga els sou dels diputats, no és demanar massa, és demanar el que és just.
Ui, sí, encara record com era quan anava a l'escola del poble. En arribar, tots formats i cantant el caralsol braç en l'aire, o tres ojitas madre tiene el arbolé, o qualsevol hit fascista del moment. Llavors entràvem a l'aula i ens trobàvem amb el Santcrist i els dos lladres a cada costat. Al menys un d'ells, un assassí fastigós porlagrassiadedios. Un dels alumnes havia de fer la llet en pols regal dels americans, si volíem barenar. Sorties de l'escola i si per mala sort te topaves amb el rector pel carrer i no li besaves les mans s'armava un Crist i no era estrany que sortissis a les notícies de la trona el diumenge, tu i la teva família. Una versió de l'infern a la terra. Déu ens alliberi de tornar estar en mans d'energumens sense ànima.
I marroquins, i peruans, i romanesos, i colombians i...