MÉS rebutja la presència de Felipe VI a Mallorca i li reclama que retorni Marivent
MÉS per Mallorca ha anunciat que cap càrrec de la formació assistirà als actes que arranquen a partir d’aquest dijous amb motiu de la Conferència Anual del Comitè Internacional de Museus i Col·leccions d’Art Modern (CIMAM), els quals tendran lloc al Col·legi Oficial d’Arquitectes de les Illes Balears (COAIB) i al Museu d’Art Contemporani Es Baluard, a Palma.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"Estos", a més d'esser ciutadans de Mallorca, representen a tots els que els hem votat.
Haurem de contractar una empresa anti ocupas?
Els Borbons a més de lladres (com va dir en Pablo Hasel i que per això està tancat a la presó), viuen com Deus, sense obligacions, sense deures, sense responsabilitats i amb immunitat total per delinquir impunement, gracies a la protecció del Poder Judicial, el PSOE i tots els partits de dretes espanyols.
Aquesta actitut pareix més per demostrar que la reialesa és la que comands, que no per necessitar el palau. Perque ni tan sols volen parlar de cap reunió entre representants de la Casa Reial i del Gover, per arribar a acords.
Encara estam amb aquestes? El PSOE no hi està d'acord i El PSOE comanda. A veure se vos ho ficau dins el cap i començau, els de Més, a fer una oposició seriosa. La ministra Yolanda Díez ja ha dit repetidament que no se donen les condicions necessàries perquè els espanyols puguin votar si volen una república o una monarquia. Feis riure, entre uns i altres aconseguireu, perquè feis riure, que el PP governi.
¿Y estos quienes son para exigir algo? Y en cuanto a la familia real, que pidan cuentas a quienes les facilitaron las cosas. No son menos que nadie, pero tampoco más.