Llucmajor celebra la troballa d'Aurora Picornell i condemna el règim franquista
El ple de l'Ajuntament de Llucmajor ha aprovat la moció presentada conjuntament per part de MÉS per Llucmajor, PSIB-PSOE i Unides Podem mitjançant la qual la corporació municipal «celebra la troballa al cementeri de Son Coletes del cos de la política comunista, sindicalista i feminista Aurora Picornell, assassinada pel franquisme l'any 1937».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
escolta Manolito, la dreta ,ha tingut 40 anys per fer el que ha volgut, fent durar una guerra que van provocar ells, no s'ha d'oblidat que no eren ells la legalitat,, era la República. Així que no et queixis per unes setmanes d'homenatge.
… i es de s'esquerra remenen es brou perque sa puta guerra duri cent anys més. Sense pensar amb ses canallades de sa segona republica española.
Aquests de la dreta no tenen remei...