La consellera d'Assumptes Socials i Esports, Fina Santiago, ha respost a Maria Antònia Sureda, diputada d'El Pi en el Parlament, i ha assegurat aquest dimarts que l'atenció en català està «garantida» en el servei d'informació a l'usuari perquè tots els treballadors tenen «el nivell suficient».
Santiago assegura que, després de la «privatització» del servei d'informació, l'atenció en català està «garantida»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Esta miembra (hay miembros y miembras, según decía una tal Aido, felizmente desaparecida), lleva como mínimo, 50 años chupando nómina publica mes a mes. Cuando te encuentras con una persona de estas características solo cabe suponer que ha sido directamente elegida por Allah para desempeñar tan nobles y grandes trabajos en beneficio de todos.
Es collonut. Privatitzen, deixen de requerir el català, i els hem de donar les gràcies. Esper que cobreu molt per la traïció. Menteixen en lo bàsic hi tot. Aviat privatitzar i xerrar en castellà serà l'eslògan de campanya.
D' acord, Toni F. Sols que Són Espases pertany a la Conselleria de Salut, PSOE. Fina Santiago ho és de la Conselleria de Benestar Social.
El castellà quan alcen el telèfon és la llengua que predomina quan fas la teva consulta, a Son Espases majorment. La senyora Santiago, aquesta volta, sembla que no sap el que es diu. Malauradament, el castellà ja és actualment la llengua predominada per a tot a reu a les Illes i a les institucions, que deixen d'externalitzar serveis innecessàriament. Estic fart que no m'entenguin a ca meva. Rubor hauria de mostrar la Sra. Santiago de fer aquestes declaracions. No la crec, senyora, no la crec perquè no mostra proves del que diu. Faci el favor de traure el contracta a veure si hi ha inclòs l'obligació que els operaris emprin la llengua d'aquí d'entrada, respondre d'entrada en castellà obliga a molts illencs, inconscientment, a girar la llengua. Proves, senyora Santiago, les paraules ja no ens les creiem de ningú. Que consti que la considero una persona integra, però, perdoni'm, això no l'allibera de la meva desconfiança envers els polítics.
La consellera més d'esquerres que com tothom privatitza serveis públics ens fa la gràcia de concedir que a la fi hi podrem parlar en català.