L'Ajuntament de Palma ha proposat invertir 1,4 milions d'euros de l'Impost de Turisme Sostenible a la «promoció turística» de Platja de Palma a través d'influencers. La promoció se centraria en els mesos de temporada baixa per convertir la zona «en un pol d'atracció de nòmades digitals» i atreure «un turisme de qualitat», tal com ha explicat el portaveu de l'Ajuntament de Palma i regidor de Justícia Social, Feminisme i LGTBI, Alberto Jarabo.
Aquesta proposta forma part dels 12 projectes que Cort ha presentat a la Comissió d'Impuls de Turisme Sostenible.
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma ha presentat 12 projectes a la Comissió d'Impuls de Turisme Sostenible, que tenen per objectiu «la mitigació i adaptació al canvi climàtic, la mobilitat sostenible i la recuperació del patrimoni històric i cultural». Jarabo ha destacat que l'objectiu és «millorar la ciutat» a través d'aquests projectes.
Entre les propostes, es troba la descarbonització de la flota de vehicles del municipi de la xarxa d'aigües públiques de Mallorca, l'electrificació de la flota de recollida de residus de Platja de Palma, la instal·lació de punts de recàrrega en aparcaments municipals i la rehabilitació del velòdrom i de l'edifici de Ca Serra, entre altres.
Ara de veres, pensava que això de l'ecotaxa era per lo contrari de fer promoció turística.