La consellera de Salut desmunta les mentides de Vox: «250 metges varen partir de Múrcia, segurament devia ser pel català»
La consellera de Salut i Consum, Patricia Gómez, ha tornat a deixar clar aquest dimarts, durant el ple del Parlament, que cap metge «ni ha deixat de venir ni se n'ha anat per raons lingüístiques» a les Balears.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però les mentides dels populistes de VOX calen en la franja de població composta per la gent més inculta i maleducada, que se creuen tot el que diuen aquestes bubotes de la ultradreta, sense aturar-se ni per un moment, a pensar que les persones amb capacitat per treurer-se la carrera de Medicina i aprovar el MIR, tenen intel.ligència de sobra per aprendre a parlar el Català, ni tampoc agafen les volades que agafen que ells perque se'ls demani aprendre una gramàtica. El problema és que hi ha més gent curta que normal.
Segurament perquè "les llengües són font de riquesa i de cultura" és el motiu pel que no volen que en tenguem una de pròpia,distinta del castellà. És més ric, culturalment, qui maneja dues llengües que qui només en coneix una. I això és insofrible, pels castellanopalants monolingües!