El conseller d'El Pi al Consell de Mallorca Pere Soler ha negat rotundament utilitzar doblers de la institució per a crear un nou partit i invita Xisca Mora a «demostrar aquestes afirmacions». Soler ha dit que és «totalment fals. Ni Bel Febrer ni jo hem utilitzat, ni utilitzaria mai els recursos de la institució a la qual ens devem».
Pere Soler nega «rotundament» utilitzar doblers del Consell de Mallorca per a crear un nou partit
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si el teu partit és El Pi perquè et negues a complir qualsevol de les instruccions que la direcció d'aquest partit et dóna sobre la teva actuació al Consell? S'ha de ser molt cínic per actuar políticament com un trànsfuga i donar la culpa als altres. La democràcia no mereix ser embrutada d'aquesta manera.
El Sr. Soler, debería decir en público, lo que en privado cuenta a los miembros del Pi, es decir, su voluntad de desmontar el proyecto desde dentro…. Le puede la enoción ante un micro, se pone nervioso y ante los papeles que salieron ayer, solo le queda negar todo, ya que no extañaria que los escribiese Él….