La presidenta del Govern Francina Armengol, ha alertat aquest divendres que ha rebut amenaces a través de les xarxes socials precisament després que Vox no hagi condemnat les que van rebre el ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska; el candidat a la Comunitat de Madrid Pablo Iglesias i la directora general de la Guàrdia Civil, María Gámez.
En un missatge en Twitter la presidenta ha lamentat que les amenaces rebudes per ella es produeixin just després que «l'extrema dreta el justifiqui». Armengol ha publicat una captura de pantalla d'un dels seus perfils en la qual un usuari lamenta que «no li hagin enviat a ella un sobre amb bales».
«La gent que va aixecar els drets en aquest país no mereix que mirem per a un altre costat», ha continuat la presidenta, que ha fet una crida a defensar la democràcia dels qui l'ataquen.
A uno que firma "P"
Nadie te obliga a que nos leas.
Nadie te obliga a responder a nada.
Dime dónde están los disparates.
Tú no puedes entender, es lógico en que según que elementos, que el diario publique nuestros comentarios. Censura pura y dura. Y más que censura, boicot absoluto. O sea, un demócrata de toda la vida. Y presuntamente de "raza pura"
A otro que firma "M", o sea Matías. O Macías.
Es la mosca cojonera que no puede faltar en ningún sitio. El perejil de todos los guisos. El que siempre está pendiente del banderín de enganche.
El que da por verdad suposiciones de su mente calenturienta.
O sea que los hay que van al "Baleares" a pedir explicaciones.
Se ve que has pasado una mala noche,
Para vosotros M y P, o P y M, todo lo que escriben los que no pensamos como vosotros, son disparates.
"Cree el ladrón, que todos son de su misma condición".