Díaz Ayuso presenta una nova llei que «garantirà l'espanyol, com a llengua vehicular a Madrid»
Si fa poques setmanes presentava un hospital sense personal, aquest dimarts la presidenta de la comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per presentar una nova llei que garantirà el dret a usar l'espanyol «com a vehicular en els centres d'ensenyament de Madrid».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
- La sèrie 'Norats' aconsegueix una audiència històrica a IB3 després que es proposassin liquidar-la
16 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jordi Martinez:Ui, no l´has llegit bé la Constitución o al menys l´article que diu que TOTS tenim el DEURE de saber-lo i el DRET de utilitzar-lo.
No sap aquesta senyora l'alegria que em dóna. Estava cansat que sempre ens diguessin que parlessim en "cristià" i clar, resulta que els entesos tampoc s'aclareixen sobre si parlaven arameu o hebreu i heus aquí que no són llengües fàcils d'assimilar i entendre i clar, ara amb això de l'"español" que tan els agrada ja m'he quedat tranquil, que sempre serà més senzillet. Per cert, només li cal que ara els seus alumnes s'hi posin, perquè a les proves PISA, en coneixement del castellà resulta que els van davant...
La Constitucion Española no obliga a saber el Castellano, diu que és un dret saber-lo.
M'encantarà veure com ho fa per imposar el castellà com a llengua de relació als col.legis anglesos francesos, etc. Aquests fan immersió lingüística, però ningú en parla. Tots sabem que l'única llengua que no es pot ensenyar és el català
Això això, sí sí, molt bé i que serveixi perquè tothom entengui com cal tots els genocidis culturals (i dels altres) que han perpetrat amb l'espanyol, alias el castellano. (Que extrany que no hagi retret el català, deu ser culpa de la pandèmia o la nevada).
Però si ja tenen una constitució que obliga a saber-lo. O troben que encara no basta això?
Milosevitxme pur i dur. Clavadets als serbis.
Pot ser què fa referència al castella no a l'espanyol millor primer que es llegeixi la Constitucio, son espanyol totes les llengues que es parlen Espanya
Vaga fornada de noves promeses, que ha tret el PP. Se fan la competència els uns amb els altres, per demostrar cada unque ell o ella és el més beneit.
i els catalans que tenen por que a catalunya ningú parli català que seria el més segur