L'empresa de comunicació madrilenya ABC ha llançat una de les seves habituals campanyes contra tot allò que soni a diversitat o a llengua catalana. En aquesta ocasió el pretext és l'avantprojecte de la futura Llei d'Educació de les Balears, que estableix que el català serà «la llengua vertebradora» de l'ensenyament a les illes.
Campanya madrilenya contra la Llei d'Educació de les Balears
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
és prou clar que els Colonos breguen per lo seu, sense importar-los-hi a qui trepitgin. Són un engranatge més de la eÑa més repressiva. Doncs nosaltres hem de treballar-nos al màxim la nostra independència d´ells. En tots els aspectes a més del polític.
Què són de xarecs i mentiders els d'aquella pseudopremsa madrilenya. L'odi els corromp per dintre. Molts d'anys! Els afrontam amb més il·lusió quan sabem que ja queda menys per ser una república independent on aquesta premsa no tindrà res a opinar.
Què són de xarecs i mentiders els d'aquella pseudopremsa madrilenya. L'odi els corromp per dintre. Molts d'anys! Els afrontam amb més il·lusió quan sabem que ja queda menys per ser una república independent on aquesta premsa no tindrà res a opinar.
Deven ser els madrilenys fatxes, perque la gent més normaleta esta ben ocupada i preocupada, amb els desastres de dona Isabel La Caòtica i amb els de l'adefessi fa de batle de "Ciudad Capital"