Esquerra Unida a les Balears (EUIB) ha expressat el seu suport al poble sahrauí davant «el saqueig i l'ocupació il·legal del territori» per part del Marroc i ha criticat la bretxa en el mur de la zona fronterera del Guerguerat «per a facilitar l'espoli dels recursos naturals del Sàhara Occidental».
EUIB trasllada el seu suport al poble sahrauí davant «el saqueig i l'ocupació il·legal» del Marroc
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es necessari que EUIB també condemni l'acord tripartit, pel qual Espanya va abandonar a favor de Mauritània i Marroc, les seves responsabilitats com a força ocupant i administradora de la sobirania del Sàhara.
Euib trasllada el seu suport al poble saharauí, un poble al qual els seus pobles i països germans de cultura i religió han deixat abandonat en la cuneta de la història, després que l'estat espanyol també els deixàs abandonats el 1975. Aquests suports són gests inútils que sols serveixen per sortir als mitjans de comunicació.
A on son els que clamen una i altre vegada sobre la "Unidad de España" i ens diuen, que posa el teu DNI?.Els saharauis eren, son espanyols i sembla que a la UNA GRANDE I LIBRE els importa un rave.Els van deixar a la ma de Déu proment-los un referèndum d´autodeterminació i com sempre les promeses del reino d´Espanya ha quedat en no res.
Molt be EUIB. Ara falta una aplicació introspectiva d'això del saqueig i l'ocupació. No la fareu perquè sou espanyols incapaços de reconèixer la injustícia quan és a prop. Ja vos va be que hi hagi oprimits i pobres el més lluny possible. Així expressau la vostra solidaritat que a la pràctica no significa res.