La presidenta del Govern Francina Armengol, ha insistit aquest dimarts en el Parlament que ha explicat «clarament» la seva presència en el Hat bar i ha tornat a demanar disculpes per la imatge que s'hagi pogut traslladar.
Armengol insisteix que ha explicat «clarament» la seva presència en el Hat i torna a demanar disculpes
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pensar que els que han acusat aquesta equivococaciò de escassa importància, pertanyen a un partit que fins fa ben poc, tenia càrrecs que s'en anaven a cases de senyores i de senyors, pagant amb amb els doblers de la institució de la que formaven part, fa sentir la impresió de que s'en riuen de tots noltros i que ja van a manotades, per tornar a manejar els doblers de la comunitat.
Compartesc els comentaris anteriors i recoman a la sra. Armengol que se centri en la seva tasca de presidenta, fent el possible perquè el coronavirus no ens desgraciï la vida a tots. Tanmateix ja ha fet malbé la seva carrera política i probablement de Madrit estant els seus mateixos ja la deuen considerar amortitzada. La sucursal del pp a les illes Balears i Pitiüses no l'atacaria tant sense rebre ordres superiors.
Que passi pàgina i que se centri en la seva feina. És més greu i preocupant, malgrat ella no tengui cap competència a Europa, el fan els eurodiputats del seu partit, juntant se amb el PP, amb Ciudadanos i amb els neofranquistes i neonazis de VOX, per treure de la Eurocàmara a Puigdemont i altres eurodiputats electes per ser catalans i independentistes. Això si que és greu i preocupant, juntar se amb la ultra dreta per fer fora a diputats votats per mil.lions de ciutadans.
Que no demani pus perdó. Quan més vegades ho faci, més la "matxacaran" i se pensaran que li comanden. Prou d'explicacions i prou de entrar dins el seu joc.