La presidenta del Govern, Francina Armengol, s'ha mostrat ferma aquest dimarts al Parlament quan ha exigit al dirigent del partit d'extrema dreta Vox a les Balears, Jorge Campos, que «deixi d'assetjar i insultar els professors de l'ensenyament públic» de les Illes.
Armengol atura els peus a Campos: «Deixi d'assetjar i insultar els nostres professors»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De risa las declaraciones de Armengol sobre el adoctrinamiento en el IES de Emilio Darder...no se lo cree ni ella...
Campos, amb aquest odi i aquesta violència que despren quan parla d'una gent que no fa cap mal, si no tot el contrari, fa pensar que no estar bé d'es terrat. I al que no hi ha dret es que si ell s'imagina coses i si darrera dels seus numerots i performances obscenes, hi ha quatre escoles de pa amb oli, amb un personal que no fa el pes, ni que tan sols tothom té la titulació, junt amb un ideari de centre que fa feredat, se servesquin de quatre bubotes histriòniques com aquest del que parlam, per projectar la seva pròpia ronya moral, sobre un funcionariat que ha demostrat la seva valúa aprovant unes oposicións bastant dificultoses i treballant amb un alumnat multicultural i amb capacitats diverses, que exigeix desplegar un gran nombre d'activitats que fan impossible, en el cas de que se volgues fer, adoctrinar als infants i adolescents com els acusen sense cap prova. I tot aquests muntatges i aquestes calúmnies pròpies de la gent més arrossegada i covarda, son per quedar se ells tot el presupost d'Educació i adoctrinar ells en el feixisme el franquisme a tots els infsnts,malgrat els pares no vulguin, ja que aquests impresentables tenen com objectiu fer desaparèixer les escoles públiques.
Campos, de veritat, no es mereix poder viure a ses Illes. Son lloc està en qualcun racó de sa meseta eÑera. Allí viuria plenament motivat amb sos principis des fascio ñol.