El Govern insisteix que la proposta del Ministeri sobre l'IVA és «insuficient» i que no renuncien a la via judicial
La consellera d'Hisenda i Relacions Exteriors de el Govern, Rosario Sánchez, ha insistit aquest dimarts que la solució proposada pel Ministeri d'Hisenda espanyol al problema de la liquidació pendent de l'IVA a les CCAA és «insuficient», i que les Balears no renunciaran a reclamar aquestes quantitats per la via judicial «si és necessari».
També a Illes Balears
- Rebuig unànime a la reprogramació de ‘Norats’ per part de la nova direcció d’IB3
- Denuncien que un simpatitzant de Vox amenaça els promotors de la protesta antitaurina d'Inca
- La família d'un nin amb autisme de les Balears denuncia discriminació en l'accés a les escoles de pasqua i estiu
- Creus que s’obre una nova etapa de censura i persecució de la llengua catalana a IB3?
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
M'agradaria més llegir que acudiran a la via judicial, dir que no renuncien a ella és una entelèquia i la sra Armengol ja sabem el molt que li agraden, al final sempre disposada a acatar els ordes de Madrid, que és per a qui governa.