El CDR Mallorca convoca una cassolada a la seu del PSOE de Palma
El Comitè de Defensa de la República de Mallorca ha fet pública una convocatòria per aquest divendres, 1 de novembre, a les 19.30 hores, davant la seu del PSOE de Palma, situada a la cantonada entre el carrer Miracle i el carrer Sindicat.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Maria i Sebastia: Per les preses i els presos. S'ha canviat el masculí pel femení per indicar un plural heterogeni per questions de feminisme. Jo soc més partidari de que els lingüistes crein un plural neutre que no faci de menys a ningú.
@ Maria .- Jo també estic d'acord amb tú per la llibertat de totes les persones empresonades per defensar al seu pais i per extensió, estic en contra de les diferències de tracta per raó de sexe en qualsevol ámbit social. Gràcies per haver-ho dit.
La Francina va per la vida de progre. I des de quan una progre sociata està a favor de la presó per les idees. I des de quan una progre està llepant el cul dels dirigents espanyols anti catalans i anti balears (però si reneguen del la seva identitat llavors hi estan a favor). Molt bé pels CDR i molt malament per la xusma mallorquina que està molt equivocada fent reverències als Sànchez, Casado, Abascal i companyia que volen aniquilar-nos.
Només per les preses? I per què per tots els presos? No ho entenc...