L'Executiva de MÉS per Mallorca ha proposat en assemblea que la diputada de MÉS per Mallorca i consellera en funcions de Serveis Socials, Fina Santiago, i el director general d'Espais Naturals, Miquel Mir, ocupin les dues conselleries ecosobiranistes en el Govern, mentre que el conseller de Medi Ambient en funcions, Vicenç Vidal, sigui el senador autonòmic.
Segons ha informat el partit, prop de 350 persones han assistit a la trobada per a la ratificació de la proposta que afecta la Conselleria d'Assumptes Socials, la de Medi Ambient i al senador autonòmic. L'Executiva ha assegurat que «l'experiència i la capacitat de lideratge» de Santiago ha fet que es proposi com a líder de l'àrea d'Assumptes Socials i Esports, mentre que Miquel Mir té «la joventut i renovació amb una sobrada experiència» per a ocupar-se de l'altra.
Quant a senador autonòmic, han considerat que Vidal compta amb «la sobrada capacitat en la gestió de temes transversals, des dels mediambientals, passant per l'autogovern o la cultura». D'altra banda, l'executiva ha proposat que el cap de llista Miquel Ensenyat faci de portaveu parlamentari per a impulsar la tasca legislativa i visualitzar el treball del grup parlamentari.
MÉS proposa que Santiago i Mir ocupin les conselleries i que Vidal sigui senador
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.