MÉS per Menorca valora el triomf progressista i es manté optimista
MÉS per Menorca s'ha mostrat aquest dilluns satisfet dels resultats obtenguts en les eleccions espanyoles tenint en compte que es tractava d'una «cita estatal molt oberta i amb una forta mediatització, que prevalia a les grans formacions en detriments dels partits insulars i balears».
En aquesta línia, els menorquinistes han destacat positivament el triomf «de les forces progressistes enfront del trident de dreta, que no suma per a la majoria». En aquest punt, des de MÉS per Menorca han assenyalat que han estat capaços de «fer una campanya neta, pròxima i sense estridències, explicant i reivindicant la necessitat que Menorca estigui més present en les institucions de l'Estat, Congrés i Senat».
D'altra banda, la formació ha valorat la bona participació en els comicis, en els quals s'ha augmentat el percentatge d'electors respecte a les últimes eleccions estatals. «Com a formació d'esquerres, ecologista i sobiranista ens mantenim optimistes de cara al futur, tenint en compte que som l'única força de cort menorquinista», ha dit el coordinador general de MÉS per Menorca, Nel Martí.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.