El president de la Federación Balear de Caza, candidat de VOX al Consell de Mallorca
Pedro Bestard és el candidat de VOX al Consell de Mallorca en les pròximes eleccions de maig. El número u de la llista a la institució insular és president de la Federación Balear de Caza i vicepresident de la Real Federación Española de Caza.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
12 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@ Sebastiá tú ho has dit, és el diagnóstic de el Niño Becerra i un grapat de economistas espanyols i estrangers, perqué fa temps que el deute va passar el BILIÓ €, perque Dragui ha tencat l'eixeta després de deu anys, i amés puja l'IBOR, en lo cual els interessos poden passar els 30.mil milions per any, i el petroli també fa temps que va pujant........ com deïm aquí - més mal que taca d'oli-.
@ Sebas Vaya relato... podrias escribir un libro
- Si el Trifachito guanya tancaran TV3, o la deixaran morir, el català a les escoles perillarà i els Mossos passaran a ser una Policia espanyola més. Hi haurà purgues. - Però la independència és irreversible, vindrà molt abans del que ens pensem i es pensen ells. - El 2019 Ñ patirà una greu reversió econòmica per culpa del descomunal deute acumulat, passant dels 16.000 milions € anuals a retornar (la mateixa xifra del nostre expoli) a 35-40.000 milions € per la falta de finançament del BCE. No es podrà pagar de cap manera. Això farà caure l’economia, es dispararà l’atur, especialment el juvenil, les pensions no es podran pagar, hauran de baixar i hi haurà una crisi social molt forta. Resultat: Europa haurà d’intervenir Ñ com ha passat amb Grècia! Venen anys molt durs. Però Catalunya tindrà una oportunitat quan Alemanya presideixi la UE el segon trimestre del 2020, quan alguns països importants voldran negociar el seu deute a canvi de que Catalunya el cobreixi i com a contraprestació obliguin a Ñ a pactar una sortida per Cat. En resum, que en 4-5 anys podríem ser ja independents!!!
És evident que VOX és una creació dels serveis secrets USA (la CIA etc.). És s'única explicació que té es fet de que els subvencionàs un partit d'oposició de l'IRAN que, a més a més, era identificat com a islàmico-marxista. També és s'única explicació que té es fet de que qui va organitzar sa campanya electoral d'en Trump sigui qui els aconsella en la seua campanya electoral. Aquests que són amics des qui han provocat sa granonada migratòria cap a Europa des de Líbia i des de Síria, protesten contra s'acollida d'immigrants. Són més falsos que un duro sevillano.
Els toros, la cassa, el furbol del Madrí, sobres grisos, endolls negres, i camaradas encara més negres. Tots sabem a qui representen tot això, però Catalunya no !
Jorge Gotera i Otilio, bona estampeta. Joan, tú ho has dit, aixó son"nuestra cultura i tradiciones". //S'han fet les lleis sense contar amb el mon rural// jo diría que Espanya sempre fa les lleis sense contar per res amb les Balears, i ara venen els espannyols més espanyolistas i radicals per ensenyar-nos "lo nostro" i com hem de viure. Segurament en Korke Kampos ferá els mítins en mallorquí-baléà. haaahhaaahaaaaaII*II.
Ja heu vist que vol fer aquest partit a Andalusia, criminalitzant als funcionaris que treballen ajudant a les victimes de violència de gènere, i demanant una llista amb els noms d'aquests servidors públics. La purga ha començat.
Que vagin a ca´çar a Castella! Hi ha més extensió!
@Joan, no ho cregui. A Andalusia han fet un nou ús al pressupost de la Memòria Històrica, i els doblers que havien de servir per destapar cunetes, s'utilitzen per fer cerimònies franquistes. La primera és un homenage ac Queipo de Llano.
Per aquesta gent la mallorquinitat consisteix en parlar en Castellà, anar al toros i vestir se "de corto" amb capell cordobes i amb traje de faralaes, contar una Història de Mallorca carregada de disbarats i animaldes i inventar se una llengua que no se parla. Com més foraster fatxa, més,mallorquí se és per ells.