L'ambient de precampanya continua. Francina Armengol, candidata a la presidència del Govern, ha ressaltat la creació de 90.000 llocs de treball durant aquesta legislatura, en un acte celebrat aquest dissabte a Inca, en la qual s'hi han congregat al voltant de 500 simpatitzants del PSOE.
A l'acte, que ha comptat amb la presència de Carmen Calvo, secretària d'Igualtat del PSOE, Armengol ha destacat l'eliminació del co-pagament farmacèutic, els canvis en el sistema educatiu i la necessitat de lluitar contra la 'xacra' que suposa la violència de gènere.
«Els socialistes tenim molt clar que estem al servei de la gent amb més necessitats» ha afirmat Armengol. En aquest sentit, la presidenta ha destacat la creació de 90.000 llocs de treball en aquesta legislatura i ha recordat que «encara hi ha gent amb necessitats», però que aquesta gent ha de pensar que «sempre hi haurà un socialista disposat a ajudar-los».
L'actual presidenta del Govern ha afegit que «tots els polítics podem explicar mil coses que han estat bones», però l'important és que el seu partit lluiti per a fomentar «l'estabilitat, la cohesió i el 'saber fer'».
Armengol ha fet un repàs pels canvis que, segons el seu parer, ha fet el seu partit al llarg d'aquests quatre anys a les Balears, i ha dit que és en el foment del treball i l'educació és on es «nota més l'actuació dels socialistes».
Serà ha recuperat 90.000 llocs de treball, però ès
que els de abans no eren precaris, ara hi ha
més de 200.000 llocs de treball que no superen
els 14.000 euros anuals.
Val més que hi hagi 320.000 llocs de treball ben pagats i manco horas que més de 500.000 llocs de treball mal pagats i amb més horas.
Els diagramas no enganyan, las societats que tenen
manco treballadors i manco horas de treball estan
per davant.