Company insisteix: retirarà el requisit del català en la sanitat pública si governen
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ès un contrasentit que el PP estigui en contra i que ho manifesti. Tal posicionament li fa perdre més de un 6% del cens de votants. Se tracta de fer igual que han fet els gallecs com Fraga Iribarne i que fa Feijoo, se diu que sí a Madrid, però se fa lo conrari.
Es incomprensible que politics mallorquins odiin tant sa seva pròpia llengua.Com poden defensar una terra i un poble si reneguen d'allò que els distingeix com a poble i que tots esl seus avantpassats ens han trasmés i conservat ? Vergonya .
Deu tenir una assegurança pivada i es deu expressar com vol... o pot! Que tasti la seva recepta i quan vagi al metge, no l´entengui!
El que cerquen és que els metges no entenguin als balears i per tant no els puguin curar. Així les illes ja,seran totes pel forasteramen espanyolista. És un pla per exterminar-nos a tots noltros i quedar-se ells tots sols a les nostres illes.
Jo no vull que m'atengui un metge beneit que tengui roblemes per aprendre Català, perque encara tindrà més problemes pel diagnòsticvi tractament de les malalties, que és infinitament més dificil. Pero encara vull menys que m'atengui un metge sectari, catalanofòbic i que posi la seva monollengua castellana, per damunt de la seva professió i el seu jurament hipocràtic, i que valori més la seva imposició idiomàtica que el guarir els malalts
Ma mare té 89 anys i quasi ni entén ni parla castellà. Li posaren un intèrpret? O senzillament li etzibaran un "QUÉ?" bén castellà?. El que vol el PP i afins d'ultradreta és simplement dividir el català i suprimir-lo; vaja, el que tota la vida s'ha dit "RACISME" , aquí us deix la definició segons la RAE, perquè no em diguin manipulador: "Exacerbación del sentido racial de un grupo étnico que suele motivar la discriminación o persecución de otro u otros con los que convive."
El castellà és l'únic idioma imposat a la sanitat pública i en aquest cas sí que és per limitar la contractació de qui no el domina.
El requisit de robar, hauria de suprimir el PP.