El president del PP de les Illes Balears, Biel Company, ha denunciat aquest dissabte la «passivitat» del Govern balear i del Govern espanyol amb el sector agrari en tot el relacionat amb la futura reforma de la Política Agrària Comuna (PAC) i els ha acusat «d'abandonar els agricultors».
Company ara defensa la pagesia: «Al Govern li interessa un pebre el sector agrari»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
¡Que si que va fer ! se va fer una foto amb en Baussano carregant garbes en roba de diumenge i el Rolex al canell a cada un lo seu, peró no suaven hahahahaaaaii*iiiiiiiiiii. PParexíen dos ppopps dins una farmàcia. Salut i República Païssos Catalans, i força per defensar les nostres escolas devant PPC's. I la pagessia davant la BURROCRACIA.Aquesta llumanera dòna molt poc llum,ja té el ble cremat.
És que ell ha fet mooooltes coses pel sector!
A sa dreta balear es sector agrari li interessa un pebre
I aixó us ho diu un de la linia de'n fra-Casado, descendent de'n Rajoy i deixeble de Asnar. Com si no haguéssin trencat mai cap plat i han arruinat la seva España. Quin PPersonal... i qui els voti també deunidó
És que no sap parlar dels seus projectes sense insultar al Govern? Per cert, que comparat el govern del Pacte amb les detestables llegislatures del seu partit, ho fa perfecte. I just veure la seva cara i sentir-lo parlar amb la seva oratòria de mossón, ja embafa.
El seu interés es la sembra de blat i les patates amb el seu germá . Interés definit i demostrat