González Pons al Parlament Europeu: «Exigesc la suspensió del Tractat Schengen»
El portaveu del PP al Parlament Europeu, Esteban González, considera que «l’euroordre no funciona» i afegeix que, si no confien en Espanya, no es poden «llevar les fronteres». González Pons ha afirmat que la decisió del tribunal alemany en relació a Puigdemont, ha demostrat que l’euroordre «no funciona» i que «el Tractat de Schengen és un risc per als països que estan a la Unió».
El portaveu del PP al Parlament Europeu, ha assegurat aquest dijous que «avui és un dia molt trist per al procés d'integració» a la UE perquè, segons ha dit, la decisió d'un tribunal alemany acordant extradir a l'expresident Carles Puigdemont només per malversació, ha demostrat que l’euroordre «no funciona». És per això que ha demanat al Govern de Pedro Sánchez que suspengui l'aplicació del Tractat de Schengen.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Em pens que la indústria turística se'n ressentiria si se'n sortissin de l'espai Schengen. Aquestes declaracions són foc d'encenalls.
porque lo digo yo?
Lo que hauria de sebre en Pons que la euroordre està feta per casos molt determinats com terrorisme jihadista i narcotraficants. Els casos sobre llibertat de expressió no estan inclosos. No ès només el jutge Llarena que li han denegat també a jutges de Irlanda i Polònia lis han denegat la extradició en casos de acusats de tràfic de drogues de poca categoria.
Aquest té cortuptel.les per turar un tren.Que calli.