EUIB participa a una trobada a les Canàries per tractar temes en comú amb les Balears
El Coordinador general d'Esquerra Unida a les Balears (EUIB), Juanjo Martínez, es troba, des del dimecres 23 de maig fins dissabte que ve 26, en unes jornades de treball per a l'intercanvi d'idees sobre problemes insulars celebrades a les Canàries.
Segons ha informat el partit la finalitat d'aquesta trobada és treballar en vies conjuntes per resoldre els problemes d'insularitat i, d'aquesta manera, dur iniciatives al Congrés dels Diputats, el Senat i el Parlament Europeu. Després de dues jornades, on s'ha reunit amb els companys d'IU Canàries i amb entitats socials de l'arxipèlag, aquest divendres participarà en un acte on es parlarà dels diferents assumptes tractats i on els assistents aportaran les seves pròpies idees.
Entre els temes tractats es troba el lloguer turístic, els descomptes de resident o el finançament de les illes. «Aquesta trobada està sent interessant perquè molts dels problemes que sofrim a Balears també els sofreixen o els han sofert a les Canàries». Per tant, «consideram aquesta trobada necessària per fer un front comú i anar a les institucions amb les propostes conjuntes de dues comunitats de pes dins de l'Estat», ha conclòs Martínez.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- És el 'colmo', Pere!
- Aquests són els talls i restriccions de trànsit que provocarà la Mallorca 312 aquest dissabte
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.