Eduardo Zaplana, entre els sis detenguts en ‘l’operació Erial’ per blanqueig
La Guàrdia Civil ha detengut, en el marc de l'operació Erial, per diversos delictes relacionats amb el blanqueig de capitals a l'exministre i expresident del País Valencià Eduardo Zaplana. També han detengut el qui era el seu cap de Gabinet, Juan Francisco García, i l'empresari Vicente Cotino, segons fonts de la recerca.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que raro, han trincado a otro del PP... Que asco...
I aquest ens volia donar lliçons? I en Mtes, quan? Ens donen motius per pensar que a darrere ell hi ha el rei... Si no, ja faria temps que hauria "cantat" i l´haurien engarjolat!
Esta clar qie darrere es espanyolisme hi ha un tonto que se un tonto que es creu lo de la "indisoluble" o un choriso amb "todas las de la Ley,