El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ha clausurat aquest dissabte la Convenció del PP sobre Turisme celebrada a Palma i no s'ha pronunciat explícitament sobre les demandes relatives a l'aprovació del 75% del descompte per a residents en vols entre Balears i la Península.
«Dorm tranquil», li ha dit Rajoy al líder del PP a les Balears, Biel Company, donant a entendre que des del Govern central estudiaran la proposta. Així mateix, ha insistit que «el Govern espanyol fa tot el possible perquè el preu dels bitllets no sigui una causa d'aïllament per als residents de Canàries i les Balears» i ha recordat que «hi ha 1,3 milions d'euros més al pressupost balear», diners que usaran per «augmentar les oportunitats» dels ciutadans de les Illes.
Quant a la gestió del Govern Armengol, Rajoy ha lamentat que l'Executiu autonòmic «només s'ocupi de barallar-se i d'inventar problemes en lloc de cuidar el que funciona i corregir el que no funciona». En aquesta línia, ha acusat l'equip d'Armengol de «demonitzar el turisme» i de desenvolupar «fòbies cap a tot el que funciona i que és bo per a Espanya».
A més, ha apuntat que «el principal problema de les Balears és que té la mala fortuna de patir un Govern d'aquests que es dediquen a inventar problemes i promoure una agenda de divisió i enfrontament», per la qual cosa els ha aconsellat que «no molestin» perquè «la vida ja du suficients problemes gratis».
Atac a la llengua
Rajoy carrega contra el requisit del català i del descompte del 75% només li sap dir a Company que «dormi tranquil»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Recordem la repressio que les dos dictadures del Segle XX en el poder han fet del catala. Aquets hereus del franquisme portan el seu ADN i per lo tan no cal sorpendres de la seva actitut represiva que correspon al totalitarisme del seu IMPERIO!!. Sols cal en la lluita amb ...UTILITZAR-LO
Què dolents que som els que no volem sacrificar els nostres recursos perquè Espanya vagi bé a costa de no anar-hi nosaltres! I també, quines coses! Havent-hi llengües com el castellà que són eines de comunicació, i nosaltres erre que erre volent usar llengües com el català que, òbviament, no són eines de comunicació com les altres... Això troba el Sr. "fin de la cita-y la europea?". I en Company pot dormir tranquil, que el "gobierno" farà el que fa sempre pel benefici dels residents aquí: RES.