Agustina Vilaret prendrà possessió com a diputada de MÉS aquest dimarts
Agustina Vilaret prendrà possessió com a diputada de MÉS per Mallorca en el ple del Parlament d'aquest dimarts i, a més, assumirà les comissions legislatives de Cultura, Educació i Esports i d'Assumptes Socials i Drets Humans. Segons ha informat el nou portaveu de la formació, Josep Ferrà la diputada Joana Aina Campomar seguirà a la Comissió permanent de Reglament i com a secretària de la Mesa.
Per la seva banda, l'exvicepresident del Govern, Biel Barceló, serà el diputat que dugui les comissions legislatives d'Assumptes Institucionals i Generals i d'Hisenda i Pressupostos, i seguirà en la Comissió permanent de reforma de l'Estatut.
El diputat Antoni Reus serà el portaveu adjunt i durà la Comissió de Turisme i la d'Economia i Josep Ferrà seguirà duguent la Comissió de Medi ambient i Ordenació Territorial i la de Salut.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.