La Falange utilitza el nom d’una famosa marca de juguetes per vendre ninots falangistes
A la tenda de la Falange Española de las Jons es poden trobar, entre molts altres productes falangistes, ninots ‘Playmobil’ customitzats com falangistes.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Diu l'article que és una imitació del producte. El que s'ha de fer, és posar-ho en coneixement de la empresa Play Mobil, i si no els han donat permís, ells ja s'ocuparan d'emprendre les accions legals que corresponguin, donat que evidentment amb el que representen aquest uniforme i aquesta bandera, és un perjudici per a la empresa.
Els pot vendre tots, per mi. Els de carn i os també!
@Mai més, Convindria aprendre a llegir. Els ninots NO SÓN de Playmobil. Ben mirat, també caldria aprendre a redactar les notícies d'una manera més atenta que no fes que lectors poc acurats prenguin decisions injustes i ridícules. La marca Playmobil, molt probablement, no en sepi res del tema. I per tant, ni la marca, ni els seus treballadors en tenen la culpa.
Les tendes són per acampar; les botigues per comprar
Ara no tornaré comprar playmobils als meus nets ni a cap altre infant.