El coordinador general del Partit Popular, Fernando Martínez-Maíllo, ha acusat al Govern d'Armengol de ser una «pàgina negra» per a les Balears, d'«actuar per la via de la imposició» i de «posar la catifa vermella als independentistes de Catalunya».
Igualment, en declaracions als mitjans davant del Comitè de la Direcció del PP de les Balears, Martínez-Maíllo s'ha dirigit a la presidenta del Govern, Francina Armengol: «És necessari que hi hagi més professionals a la Sanitat, no es tracta d'imposar sinó d'un concepte de llibertat. Tampoc no és necessari improvisar, ni molt menys estar al costat dels independentistes», ha apuntat el coordinador general del PP.
A més, ha criticat al PSIB que no ha «entès» que el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, «ha donat suport a l'article 155. Lamentablement, aquí es prefereix, per a les aliances, fer tot el contrari», ha afegit.
Per altra banda, Martínez-Maíllo ha reconegut la feina a l'oposició del PP de les Balears i ha explicat que les reunions que es realitzaran durant les pròximes hores a Mallorca, Menorca i Eivissa serviran per preparar-se davant les eleccions autonòmiques. «A les Balears hem estat el partit històricament preferit pels ciutadans. Aspiram a governar perquè som un partit de govern i fem oposició des de la responsabilitat i moderació», ha detallat.
Ha assegurat que el PP ha d'arribar en «les millors condicions». «El PP de les Balears, després d'aquest mal govern, vaticin que tornarà a governar i amb més força si cap», ha afegit. «Després de pactes d'esquerres sempre torna el PP a les Balears», ha sentenciat.
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I després del PP sempre torna un pacte d'esquerres, o és que no hi has caigut en això, betzol?. Maillo , Maillo!. Te vas a enterar si te pillo!
I després del PP sempre torna un pacte d'esquerres, o és que no hi has caigut en això, betzol?. Maillo , Maillo!. Te vas a enterar si te pillo!
pot esser,aquesta vegada els illencs,no enyorem al PP,tán aviat.
"Bienvenido Mr. Marshall" Els xorissos grossos d"EsPPaña tornen a Balears per invertir el 30% que "recaPPten " i encara hi ha caPPs de favas que escolten i creven com a xotets, AAaaaarruix corruPPtes PPodrits d'esPPanya, quedau-vos a la meseta que aquí no feis cap falta, la mala gent enfora, de cap a Madrit,aaarruuuiixx.