Errejón (Podemos): «Els processos de canvi polític de les Illes són un exemple per a la resta de l'Estat»
El secretari d'Anàlisi Estratègica i Canvi Polític de Podemos i diputat per Madrid, Íñigo Errejón, ha avaluat de forma «molt positiva» els dos anys i mig d''Acords pel Canvi' i ha expressat que «els processos de canvi polític i de regeneració política de les Illes són un exemple per a la resta del país».
Així s'ha mostrat aquest dissabte en un acte que la formació ha celebrat a la seu de CCOO de Palma i en el qual també ha participat la secretària general de Podem a les Balears, Mae de la Concha.
Errejón ha declarat que «els canvis que s'estan donant tant a l'Ajuntament de Palma com en els Consells insulars, com el canvi en l'àmbit autonòmic, són una demostració que les coses es poden fer de manera diferent».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El dretum esta espijant per tornar manyuclar les institucions. Basta veure com amb la dimisió de Barceló, que res tenia que veure amb corrupció i que és un tema intern del reglament del seu partit, volien provocar eleccions anticipades. I si els casos de corrupció no afecten al vot, s'interpreta com que hi ha molta gent que es beneficia d'aquesta.
El polític colonialista, sigui de dreta o d'esquerra, que ens ha de venir a alliçonar una vegada més, com a negrets que som. Sortim d'Espanya immediatament!