El Consell celebra a Alaró el pregó de la Diada oficial de Mallorca
El Consell de Mallorca ha celebrat aquest dissabte en el municipi d'Alaró el pregó, a càrrec de l'escriptor i periodista Carlos Garrido, de la Diada oficial de Mallorca, que tindrà lloc el 31 de desembre.
Així mateix, Garrido ha destacat la importància de connectar amb l'«essència mallorquina malgrat els signes de la Mallorca contemporània, sent conscients d'on venim i qui som».
L'acte també ha comptat amb la participació del president del Consell, Miquel Ensenyat; el batle d'Alaró, Guillem Balboa, i el vicepresident segon i conseller de Participació Ciutadana i Presidència, Jesús Jurado.
Per part seva, Ensenyat ha iniciat el discurs fent referència al pregó, mentre que Balboa ha agraït a Alaró per haver estat el primer municipi a acollir-ho. A més, Jurado ha explicat que «la Diada de Mallorca, per primera vegada en més de 300 anys se celebrarà el 31 de desembre». «Amb la intenció de celebrar-la com toca, l'hem volgut treure de Palma, enguany hi haurà actes en 14 municipis», ha afegit.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No n'han trobat d'altre més garrit? Al costat d'Alaró tenien en Joan Guasp.
En Garrigo, quina llauna insuportable! A més de fer el ridícul va avorrir les ovelles. Lamentable.