Arran crema la constitució espanyola
L'organització juvenil de l'esquerra anticapitalista, Arran, ha penjat aquest dimecres una imatge en el seu compte de Twitter, en la qual apareix una constitució cremant.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pero Arruix, esto entonces no sería un foro, la diversidad de opiniones es normal sólo en un régimen comunista no se permite tal diversidad ¿es lo que promulgas? ¿solo se puede opinar en positivo?
La gent normal, no es fica als digitals de la gent quecté idees diferents, per molestar i fer-se notar. Jo per res entraria a cap web de falangistes per insultar o tractar d'humil.liar, i sé ben cert que cap nacionalista ho fa. Estan ben obssessionats, i com que no ténen la menor idea de que vol dir democràcia, no passa dia en que no hagin de venir aquí a embrutar.
¿Quienes eran los que quemaban libros?
Plas, plas, plas!
Gran noticia de alcance mundial y que sin lugar a dudas motivará a las casi 3.000 empresas que se han ido de Cataluña a retornar inmediatamente. Entre otras cosas positivas. Por otra parte no tengo la menor duda que estos elementos, autores de una epopeya jamás vista, se aferrarán a la Constitución, cuando les convenga.