Armengol vol reformar la Constitució espanyola, Salom, no
La delegada del govern espanyol a Balears, Maria Salom, ha posat de manifest aquest dimecres que «no es pot iniciar una modificació de la Constitució simplement per premiar a aquells que han intentat liquidar la legislació vigent i la sobirania nacional».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hi ha altres fotografies que circulen als diaris d'avui on podem veure la legítima presidenta electa de Balears i al seu costat i a la mateixa alçada la "virreina" Maria i, qui la va votar?
el que veig a la foto ....no és un tal Manolo Aguilera? conegut per ser un espanyolista radical......no n´estic segur. Si ho fos,....a qui representa aquest personatge?
Ai Francina que ets d' il·lusa! de veres et creus aixó del federalisme? només es poden federar dos iguals, mai l'amo amb el seu súbdit. I això és el que som en aquestes illes: súbdits de la corte de Madrid per molts d'anys. Amen.
Tot plegat comèdia. Millor si no la reformen, si ho fan tendrem 40 anys més de corrupció i abús de poder.