Una periodista de TVE denuncia una agressió al seu company que, en realitat, n'és l'autor
La periodista de Televisió Espanyola (TVE) que va cobrir aquest passat divendres, 8 de setembre, l?assalt de la Guàrdia Civil al setmanari El Vallenc ha mentit. Durant la connexió en directe aquesta va denunciar una presumpta agressió d?una manifestant al seu càmera. La realitat ha estat molt diferent, ja que una curiosa estava gravant el directe amb el seu mòbil i s?ha sabut la veritat: va ser el company de la periodista qui va empènyer la manifestant perquè sortia la bandera que portava a pantalla.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Això és un exemple de com informa aquesta televisió. "Para muestra un botón" com diuen en castellà. I llavonses qui manipula son els altres
El ball de la papereta jo els hi cantaré. El cotó no enganye, i les imatges menys. Aixó se va sebre el mateix dia, i ha algú que hagi sentit la TVE fent alguna petita matització,per la manipulació de la falsa informació barroera i en directa. Ells varen sebre que el segon vídeo estave al carrer i qué,? "la verdad de España, es incuestionable" i aixó fa, que molts d'espanyols no s'enteren del que passa realment a Catalunya, a les Illes, i al País Valenciá.