MÉS qualifica d'«inassumible» la moratòria de 2 anys per a l'acreditació de català en el personal de l'IB Salut
Els ecosobiranistes avancen que el Govern rectificarà l'error i garantirà el dret dels ciutadans independentment de la llengua oficial que triïn
MÉS per Mallorca i MÉS per Menorca han manifestat el seu desacord amb la moratòria de 2 anys que figura al projecte de decret d'exigència del coneixement de llengua catalana del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears publicat en el BOIB de dijous 23 de febrer de 2017.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Venga a censurar, catalufos
Inassumible és la manera de fer política de #MÉS: ara som govern, ara som oposició. Però sempre aguanten l'ansa al psoE i ballen amb podemos, que, de cada dia, els toca millor la música.
El nacionalisme espanyol sempre tan agressiu,,,,en Bauzà va iniciar un autèntic " procés de nazificació "a Mallorca, similar en els seu inicis a l´alemany dels anys 30, amb la desactivació política del drets jueus, com aquí amb la UIB, l´institut d´estudis catalans, ,,,,,,,,,,,etc etc Oriol, el primer que has de fer per ser un home europeu i modern és parlar català a territori català, no per llei, sinó per educació i seny. La moral obliga més que la llei.
Els mallorquins no volem ser ciutadans de segona a la nostra terra. Volem tenir els mateixos drets que els immigrants castellanoparlants i també, poder ser atesos en la nostra llengua pròpia.
En Alemania el nacionalismo triunfó en los años 30. Desde una década antes, el panfleto Der Stürmer dirigido por el nazi Julius Streicher fue la cabeza de puente del nacionalismo en los hogares alemanes. Mientras el Völkischer Beobachter servía para difundir el nacionalsocialismo de manera más rigurosa y con apariencia científica, el Der Stürmer esparcía los marcos mentales nazis mediante consignas ilustradas en viñetas y repetidas semanalmente. Entre los mantras más eficaces figuraba el “los judíos nos roban”, y “los judíos nos odian”. Els hi sona, oi?