MÉS per Mallorca ha anunciat aquest dissabte que dóna suport a la proposta del Govern per tornar a acusar l’expresident Jaume Matas pel cas Òpera. Segons els econacionalistes, «si hi ha la més mínima possibilitat que l'advocacia de la comunitat torni a acusar l'expresident Matas, el govern s'ha de personar com acusació».
MÉS dóna suport a la proposta del Govern per tornar a acusar Matas pel cas Òpera
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo era secretari d'un institut en aquest temps i no podíem arreglar les persianes que queien i podien fer mal a qualcú i aquest bandarra es gastava els doblers de l'empresa pública IBISEC amb fer collonades d'en Calatrava
D'aquest babau venut als interessos del PP de Madrit, creant i inventant obres faraònicas,com son Espases polèmic desde un principi en la compra del solar i el Palau de Congressos o una ópera Marmediterránea, o un "metro submarí" o un palau ciclista fet d'arena amb l'unic fi de "moure" milions i poder robar per EsPPanya i per ell, com a gran PPatriota que és. I aixó no ho dig jo ; El sr.Correa ha inssistit que durant més de vint anys va abonar comisions d'entre el 2 i el 3% a lex-tresorer del Partit Popular Luis Bárcenas,derivades de la seva mediació en adjudicacions d'obra pública. "Eren carreteres, autopistes, obres de l'AVE, de Medi Ambient etc, etc,". I segueix, la concessió de les obres no foren ni deu ni vint ni trenta, varen ser moltíssimes. I amb aquesta pràctica vaig recoir molts de diners per el PP " més de mil milions més o menys".Lliurave els diners a Bárcenas a Génova, la seu del PP o a casa seva. Bárcenas ( sé fuerte) s'ocupava de gestionar la cuestió amb el corresponent Ministeri ( Foment o Medi Ambient. I tots els grans empressaris que pagaven (que jo també els fotria a la presó ) han fet moltes obres a les Balears. Salut i amb una república forta, aquets pollastres se quedarian sense plomes.