L'Assemblea de Docents ha elaborat un gràfic on s'explica amb claredat el què i el quan de les retallades econòmiques. | Assemblea de Docents

TW
27

L'Assemblea de Docents ha reclamat aquest dissabte a la Conselleria d'Educació i Cultura un debat en un mitjà de comunicació, públic o privat, per tal que «la ciutadania comprengui què està passant i perquè perdura aquest conflicte que ja hauria d'estar tancat». Fins ara, la Conselleria no ha establert cap negociació amb el Comitè de vaga.

El Comitè, de fet, va emetre divendres una nova sol·licitud de negociació a la conselleria, dirigida per Martí March, per tal d'apropar postures i evitar la vaga convocada pel 15 de desembre. «Des del nostre comitè de vaga exigim la reobertura de la negociació durant la pròxima setmana, perquè pensam que és possible arribar a acords que resolguin les diferències entre les dues parts (especialment en tot el relatiu a la massificació de les aules, els equips de suport educatiu i la concreció autonòmica de la LOMQE), acords que facin totalment innecessari i que posin en qüestió l'ús de l'eina de la vaga», ha assegurat l'entitat.

Notícies relacionades

Nova campanya
L'Assemblea, a més, ha explicat que en els pròxims dies iniciaran una campanya «per informar a la ciutadania en general de la situació de diferents aspectes de la realitat de la nostra feina, del nostre sistema educatiu i de les nostres aules que ara es volen amagar darrere de la propaganda pròpia de novel·la d'Orwell que s'està fent al voltant de l'Acord «March» i l'acord de sexennis». «Per això mateix nosaltres explicarem la realitat de les aules massificades, dels equips de suport educatiu, de les retallades econòmiques, de la manca de finançament...», han afegit.

En aquesta línia informativa, l'Assemblea ha elaborat un gràfic on s'explica amb claredat el què i el quan de les retallades econòmiques. «Cal entendre que des del nostre comitè de vaga sempre ens hem oposat a les mateixes perquè no van acompanyades de cap tipus de contrapartida en forma de pla de xoc per als problemes més greus de les nostres escoles i instituts».