Alberto Jarabo aquest dijous durant la roda de premsa de valoració dels 100 dies de Govern. | Podem
El secretari general de Podem, Alberto Jarabo, ha destacat aquest dijous que veu «complicada» una confluència amb MÉS de cara a les eleccions generals del pròxim 20 de desembre, perquè hi ha hagut «certa distància» provocada per la «pinya» que han fet els ecosobiranistes amb el PSIB al conformar govern.
En concret, Jarabo ha destacat que Podem no es planteja confluir «més enllà» de la seva pròpia «marca», però que és possible fer-ho amb MÉS si així ho decideixen les bases de totes dues formacions.
Així mateix, ha reconegut que hi ha hagut «contactes» amb candidatures de diferents ajuntaments per tenir «dees comunes i programàtiques», però no per a confluir amb elles per als pròxims comicis.
Finalment, Jarabo ha asseverat que una altra cosa que es podria plantejar seria «poder articular fórmules en les quals el Senat pogués ser un bon lloc per aplicar aquesta confluència entre Podem i MÉS».
Podem no entrarà a formar part del Govern ni després de les Generals
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo crec que és a MES a qui no li interessa ajuntar-se amb PODEMOS. La prepotència, les exigències irracionals, el voler marcar territori continuament desmarcant-se dels seus suposats aliats fan que no siguin de fiar.
Els de Podemos són uns torracollons (o tocacollons)
Sí, Lobo, si els criteris per definir la casta els heu de fixar els amics dels que promocionats per la Sexta lloen la familía Botín, es duen bé amb el Borbó, donen suport a De Guindos a Europa i fan visques a la Guàrdia Civil, millor que ens deixeu amb la nostra casta.
Podem va de baixa. Li queden dos telediaris, mentre que la independència és un objectiu que tenim a tocar en una part de la nostra nació. Jo passaria de votar una coalició amb Podem, amb moneiots com Monedero, Iglesias o el del caparrot.
Magnífica ocasión para poner territorio de por medio con la casta. Repasad los años que llevan en política éstos de Mes y comprobareis que de los cargos públicos hacen profesión. Por lo que respecta a si después entrarán o no en el govern, más os vale no entrar porqué governar con la casta va a llevar a Podemos a la ruina.