Aquest dilluns horabaixa han començat les reunions bilaterals entre la Conselleria d’Educació i Universitat i els representants dels col·lectius que integren la comunitat educativa de les Illes Balears. En aquesta primera trobada, hi estaven convocats els representants de FAPA Mallorca.
L’objectiu d’aquestes trobades és, d'una banda, posar damunt la taula les reivindicacions sectorials i, d'una altra, definir la metodologia que se seguirà per assolir un Pacte Social de l’Educació.
En aquesta primera setmana s’han iniciat els contactes per tal d’organitzar una agenda de trobades entre tot el sector i l’administració educativa autonòmica, tal com es va acordar a la reunió mantinguda la setmana passada al Consolat de Mar.
Per avui dimarts s’han convocat dues trobades més, amb l’STEI i amb Cooperatives d’Ensenyament a les Illes.
Primeres trobades entre el Govern i el sector educatiu
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.