Bauzá abandona
José Ramón Bauzá ha anunciat a la Junta Directiva del PP balear que deixa el càrrec i que organitzarà un congrés extraordinari després de l'estiu. L'actual líder del PP no optarà a la reelecció, malgrat que, diumenge, després de la derrota, va dir en roda de premsa: «Voy a seguir al frente del Partido Popular. Yo estaré a las duras y a las maduras…». Sembla, però, que la pressió de diversos barons com Gabriel Cañellas perquè partís han pogut amb les intencions inicials de Bauzá.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
43 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
0 llàgrimes de pena pes PPeros. 1000 llàgrimes de felicitat que s´han desbordat totes d´un cop. Visca es Països Catalans, LLiures i Sobirans ¡¡¡¡ * ¡¡¡¡
Osti on són els comentaris de "arruix es feixisme pancatalaniste" i variants que voltaven aquest forum? Que els deu haver passat? Que els deu haver fet encongir-se i amagar-se tots esfereits? ... oh wait!
Noooooooooo, koserra, no te'n vagis, que gràcies a tu el PP no guanyarà mai més!!!!
Què nom aquell menut des cap rapat que era garriguer per Escorca? Ja no me'n record.. en fi. De s'engominat beneitarro aquest, en uns mesos ja no sabrem ni que tenia una farmàcia. Perquè això és el que li espera, la venjança més definitiva i freda: l'oblit.
@MAREA VERDA xxx
Els xulos dretanosos estan tots de baixa, per diferents motius directament relacionats amb els resultats electorals.... Cal especificar MÉS ?? ..
You’ve changed me forever. And I’ll never forget you
I jo em deman. Si Bauza parteix per la desfeta al Govern, no hauria de partir en Rodriguez per haver perdut a l'Ajuntament. Siiiii
només en delgado truiols ho podría fer millor. vull un pp baleares,encara més subordinat a genova.
A on sont els "xulos" que es ventaven de que tindriem PP pels segles dels segles i reien tot cofois?es que han quedat muts,o potser no es poden moure del llit després de la patacada