La participació en les eleccions al Parlament i Consells Insulars ha baixat en Balears en 1,88 punts percentuals respecte a 2011, situant-se en el 57% enguany, segons les dades facilitades per la portaveu del Govern, Núria Riera.
Segons ha explicat la portaveu durant una roda de premsa en el Consolat, la participació global a Balears va ser del 58,88% en 2011.
Per circumscripcions, a Mallorca s'ha registrat un 58,59% de participació, 1,28 punts menys que en 2011 (59,87%); a Menorca, s'ha registrat una participació del 53,82%, 5,16 punts menys que en 2011 (58,98%); a Eivissa ha estat del 46,74%, 4,54 punts menys que en 2011 (51,28%).
La participació en les autonòmiques arriba al 57%, 1,88 punts menys que en 2011
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja tens la maleteta feta ? Nurieta. No oblidis els donuts.
Lo que hem va fer content de veritat va ser la cara que duien la Riera ppudenta la Marieta Esppanya, la Marga Duran, i sobre tot el gran BauSSà, hohohohooooooooo, quin careeetoooooo, aahaahaaaaaaaaaiiii alegríaaaaa.Arruix cap a Madrit. Sssaaaaluuuuuuuut.