L'Associació d'usuaris del tren ha denunciat deficiències en la posada en marxa del nou sistema d'accés a la xarxa ferroviària.
L'Associació d'usuaris del tren ha denunciat deficiències en la posada en marxa del nou sistema d'accés a la xarxa ferroviària. En aquest sentit, han considerat que Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) continua funcionant “sense protocol” per evitar les incidències significatives.
Entre les incidències denunciades per l'entitat s'hi troba la manca d'operació de les màquines expenedores de Palma així com el tancament d'algunes taquilles a certes hores. A més, han denunciat algunes incidències a l'hora d'agafar el tren que s'han produït a municipis com Llubí, Consell o Marratxí
Deixadesa
L'entitat ha recalcat que SFM no té “gens de respecte” envers els usuaris i han criticat la deixadesa del servei, amb “múltiples avaries a tota la xarxa, retards injustificats, manca d'informació a totes les estacions, passos per creuar les vies insegurs, taquilles tancades o manca de neteja en els vagons”.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mai han tingut cap interes en potenciar els transports públic. Com pitxor vagin els busos, els trens, metros i altres transports públics col·lectius millor. El que si els interesa és afavorir l'empresa privada i l'us dels transports privats.....els cotxos.