L'edifici on s'havia d'ubicar la seu de Ràdio i Televisió de Mallorca [M] se subhastarà el 22 d'octubre. A través de subhasta judicial a la sala del Jutjat Mercantil número 1 de Palma.
La Finca de Son Puig es troba registrada amb el núm 58.290, Llibre 2, Tom 1052 i Foli 4.256 del Registre de la Propietat N º 2 de Palma, situada a la zona de Son Roca - La Vileta, té una superfície total de 12.429m2 amb un edifici en seu interior de 2.538 m2.
Es tracta d'una antiga possessió, de diferents èpoques, que s'articula al voltant d'un pati, amb façana principal entre dues torres i coberta, a excepció d'una de les torres i el cos posterior amb coberta plana de terrat. La parcel·la està catalogada en el Catàleg de Protecció d'Edificis i Elements d'interès Històric, Artístic, Arquitectònic i Paisatgístic de l'Ajuntament de Palma.
Els interessats a conèixer les condicions de la subhasta s'han d'adreçar al Jutjat del Mercantil número 1 de Palma, procediment ordinari 52/2012.
Els interessats a visitar l'immoble s'han de posar en contacte a través de correu electrònic a l'adreça: liquidacio@rtvmallorca.cat.
Son Puig, on s'havia d'ubicar la seu d'[M], se subhastarà el 22 d'octubre
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.