"Volem demanar les nostres més sinceres disculpes perquè per un error manual els enviàrem la comunicació en català i castellà. Esperam que les acceptin i tractarem que no torni a ocórrer", deia literalment la disculpa per emprar la llengua pròpia de les Illes, la qual cosa indignà a diversos consumidors.
Des de la companyia afirmen que una "errada manual" a la programació féu que s'enviàs "als nostres socis de parla castellana una comunicació en dos idiomes: castellà i català".
Justifiquen la polèmica rectificació pel fet que "els socis que havien rebut la comunicació en català havien sol·licitat expressament, segons els nostres registres, rebre la informació exclusivament en castellà".
Però aquest extrem ha estat negat pels clients de la joguetera que han denunciat el fet a dBalears.cat, i han afegit que a ells mai no els han demanat amb quina llengua volen que se'ls comuniquin les novetats.
Més explicacions
Finalment, fonts d'Imaginarium volen fer palès que la disculpa no es fonamenta tant en el fet d'enviar una comunicació en català -una cosa per la qual diuen que no cal demanar perdó-, sinó per haver-les duplicat i per les molèsties que això hauria originat.
Agreguen que en tots els anys d'activitat de l'empresa sempre han tengut un escrupolós respecte pel català i per la més d'una dotzena de llengües amb què habitualment treballen.
33 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@ Joanot Martorell Hehehe, aqui deim, qui tè la coa de palle es el primer que se li encen, he rellegit el meu escrit i per res he vist referència a cap diari estranger, Ultima Hora i Diario de Mallorca publiquen en castellà si es per això, si t'agrada l'ABC pots venir acercar-lo i si el t'endùs no crec que te diguin res. Per altre banda, no embrutis aquest nom, per favor, poset....... jo que sè......Juanito Vaiderrama per exemple, fins un altre.
@mallorqui des pla .... L'ara és tan extranger com l'ABC. I te els mateixos usos.
El titular de la noticia és simplement mentida. Sinó fos així, també podrien haver posat al titular "Imaginarium es disculpa per enviar una comunicació en castellà als seus clients". Al escollir així els titulars vos retratau voltros mateixos, intentant cerca puces on no hi ha.
forasterín, per què estàs tan amargat? Perquè el teu país perdrà una colònia més? Posa't tranquil, home, la vida continua! Després de perdre Catalunya, a espanya no li passarà res. No va passar res després de perdre Bolívia. Ni Veneçuela. Ni Colòmbia. Ni Mèxic. Ni Guatemala. Ni Nicaragua. Ni Costa Rica. Ni Panamà. Ni El Salvador. Ni Perú. Ni Equador. Ni Xile. Ni Argentina. Ni Paraguai. Ni Uruguai. Ni Cuba. Ni les Filipines. Ni Guinea. Ni el Sahara. Ni Portugal. Vive i bebe, que la vida és breve! L'odi que sents et fa mal, amor meu. Puja la tensió arterial. Fa morenes. Pren una bona infusió relaxant. Fes-te a la idea de la independència de Catalunya. Sentiràs un alivi. Tu i tots els ultres espanyols com tu. Sentireu l'alivi d'un que vomita un menjar que no li ha agradat i li fa mal. Descansa. Relaxa't. Fes l'amor, home. Todo lo que necessitas és amor, hombre!
Polakina, tengo una mala noticia para tí, cariño: ya estamos en España. En cambio, para ir a Cataluña, hay que coger el barquito, jejej ¿y sabes lo peor de todo? que seguirás estando en España. Muhaaahahaha!!! PD:¿Una hora y media para la segunda réplica? Tu velocidad mental me desarma... PD2. Te echaba mucho de menos, corasón. Eres todo un compendio de la estupidez nazionalista
P.D.: A Polònia, forasterín, ja hi sóc: segons els militars del teu país, "polacos" som tots els balears, valencians i catalans que no renegam de la nostra nació. Per tant, "Polònia" va de Perpinyà a Alacant i de L'Alguer fins a València. Les Balears, forasterín, hi estan situades ben al mig. Som a Polònia. Ho diuen els militars del teu país... No t'agrada? No en mengis! Te cou? Grata!
forasterín, rei meu, parl de tu i dels teus 29 cosins espanyolistes que féreu el ridícul més espantós a Mallorca, l'any passat a la Plaça Major i enguany encara més. Allò que facin els espanyols a la seva terra, de veres, és que em preocupa ben poc. No has pensat mai en emigrar a ePPañya? Segur que hi series més feliç amb els teus... PD. Em sap molt de greu que la coentor anal no afluixi.
Al cafè que jo vaig hi ha tres diaris, de Mallorca, l'Ara,Ultima Hora, i desprès un altre que va de regalo amb s'Ultima Hora, crec que se diu A B C, els altres acaban fets pols per la gent que els lleigeix, aquest " Triletter" sempra esta nou i al mateix lloc, mai he vist cap castellà que el miri, i mallorquì no hen parlem,els africans i els moros tampoc, els emplean per pintar o emblanquinar.Hem podeu dir perque hi ha gent que el agafe cuant no hi ha paper a s'excusat.
La marca saragossana ..../..... demanaven perdó per haver-los adreçat prèviament una newsletter escrita en català. Clar! Havia de ser en LAPAO! Que ases que son! En fi!
polakina, cariño, hablo de ti y de tus 49 primos pancatalanistas que hicisteis el ridículo más espantoso en Mallorca, primero en la Plaza Major y luego en Cort. Lo que hagan los catalanes en su tierra, la verdad es que me preocupa poco. ¿No te has planteado emigrar a Polonia? Seguro que serías más feliz con los tuyos... PD. Siento mucho que el escozor anal no remita.