La nova consellera d'Educació, Cultura i Universitats, Núria Riera, ha expressat avui la seva disposició a dialogar amb l'Assemblea de Docents per cercar millores al sector de l'ensenyament, però ha precisat que «la negociació efectiva» s'ha de fer amb els representants sindicals en la corresponent mesa sectorial.
Riera, que ha estat substituïda com a titular d'Administracions Públiques per Juan Manuel Lafuente però continuarà exercint de portaveu del Govern, ha subratllat el seu propòsit d'«avançar» en el diàleg amb el conjunt de la comunitat educativa.
No obstant això, ha elogiat «el treball magnífic» de la seva antecessora, Joana Maria Camps, de qui ha destacat la seva «voluntat de consens» malgrat l'enfrontament obert amb bona part de la comunitat educativa.
Riera ha posat l'accent en la necessitat d'aprofundir en el diàleg per aplicar el Tractament Integrat de Llengües (TIL), model irrenunciable del Govern que, al seu judici, segueix plenament vigent encara que hagi estat anul·lat pel Tribunal Superior de Justícia de Balears i estigui suspesa cautelarment la seva aplicació.
Riera parlarà amb l'Assemblea de Docents però negociarà amb representants sindicals
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I en Guillem Estarellas què diu de tot aixó, o no va ésser ell qui va estrirar aquests senyora per fer ell de conseller a l'ombra. I na Nuria Riera també voldrà estar a les ordres del tot poderós Secretarii autónomic i la gent de seny del PP que pensa d'aquest personatge. .
Aquesta flipa o ens ha pres per imbècils?