El sorteig bianual dels candidats a formar part dels tribunals dels jurats es celebrarà avui a l'Audiència Provincial de Palma. | P. Bota

TW
0

El Tribunal Superior de Justícia de Balears (TSJIB) celebrarà avui, a les 9:30 hores a l'Audiència Provincial de Palma, el sorteig bianual dels candidats a formar part dels tribunals del jurats balears durant els anys 2015 i 2016. El sorteig es realitzarà a través d’un sistema informàtic.

En total, el tribunal elegirà 3.000 persones del llistat del cens electoral. Els seleccionats, un cop elaborada la llista definitiva, podran ser convocats per formar part dels tribunals. L’acte serà públic i tindrà lloc a les dependències del Tribunal del Jurat. Serà presidit per Carlos Gómez, president de l’Audiència Provincial i hi assistirà Joan Pons Ordinas, delegat provincial del Cens Electoral.