Imatge de la trobada d'aquest dijous. | Podem Mallorca

TW
7

La Coordinadora de Cercles de Podem de Mallorca s'ha constituït aquest dijous durant una trobada a la Biblioteca de Cas Metge Rei de Santa Maria del Camí.

La Coordinadora, composta per dos portaveus electes per cada un dels més de vint cercles que la conformen, té l'objectiu d'afavorir la fluïdesa en la comunicació entre els diferents cercles, coordinant, fomentant i garantint la relació entre ells, i respectant per damunt de tot els principis d'horitzontalitat, democràcia participativa, transparència i paritat. En cap cas es tracta d'un lloc de presa de decisions, ja que aquesta potestat correspon a la ciutadania, organitzada en els cercles.

El treball del dia a dia d'aquest òrgan se centrarà en la posada en comú de les iniciatives de Podem a l'àmbit de l'illa, per coordinar accions conjuntes. Els càrrecs de portaveus tindran un caràcter rotatiu, respectaran la paritat dels seus membres, i aquests podran ser revocats pels seus cercles.