Dos ciutadans a favor del 'sí' tornen a casa després de la derrota a les urnes. | RUSSELL CHEYNE
Palma19/09/14 0:00
El Govern creu que la victòria del 'no' al referèndum escocès fa palès que «la unió és bona per a tots».
Després d'explicar els acords del Consell de Govern, la portaveu, Núria Riera, ha mostrat «respecte» de l'Executiu autonòmic per la decisió presa pels ciutadans d'Escòcia, malgrat que ha afegit que «aquest tipus de processos no corresponen al nostre país».
«La nostra legalitat no recull aquest tipus de processos en la nostra Constitució», ha volgut deixar clar Riera. «El procés a Escòcia ha mostrat que la unió és bona per a tots», ha reiterat.
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Biodramina: tu si que resultes avorrit i patètic... Ah, i t'has equivocat de pastilla: Si és per noltros, ens maretges. I si ho dius per tu, serà millor que provis un laxant o un cialis, que alguna d'aquestes coses no te marxa massa bé.
Meam si en Rakhoy té collonets de "zamparse" el moviment nacional catalanista a les urnes. Meam si en té collons!
@oserrabieta talibauzán Tío, deja de poner lo mismo con diferente nick; resulta aburrido y patético. Los ingleses se han zampado el Salmond. Asúmelo.
Molt bé. Idò per què cercau aixecar murs de Berlín entre Mallorca, València i Barcelona? Veiam si teniu collonets, espanyolufos, voltros que els teniu tan grossos, de fer com es anglesos: deixau-mos votar. De què teniu por? No és tan "guay del Paraguay" es vostro país? O és que no estau tan segurs que espanyistan sigui tan atractiu com Anglaterra? No pot ser mai! I és que, certament, un torero amb tricorni no sedueix ningú. Ara més que mai, REFERÈNDUM i INDEPENDÈNCIA