El vicepresident del Consell, Joan Rotger, escridassat a l'acte de la Nit de l'Art de l'any passat. | M.À.C.

TW
10

El president José Ramón Bauzá té previst participar anit a la Nit de l'Art que s'organitza a Palma, a diferència del què succeí l'any passat, quan el mandatari, així com els principals responsables de la Conselleria d'Educació i Cultura faltaren a l'esdeveniment.

Notícies relacionades

El cap del Govern farà un recorregut per alguns dels expositors que participen en la vetllada artística, incloent-hi la Fundació Palma Espai d’Art – Casal Solleric, on es trobarà segons precisa l'Executiu, amb la consellera d'Educació, Cultura i Universitats, Joana Maria Camps, el vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell, Joan Rotger, el director de l’Institut d’Estudis Baleàrics, Antoni Vera, i els regidors de l’Ajuntament de Palma.

Val a dir que l'any passat, en plena efervescència de la marea verda contra les mesures educatives i lingüístiques de l'Executiu, el Casal Solleric fou pres per nombroses camisetes de la Plataforma Crida, la qual cosa impedí la tradicional passejada dels polítics pels diferents espais i condicionà el desenvolupament de la jornada cultural.