Notícies relacionades

Polí­tica

Els docents xifren un seguiment del 55 per cent en la jornada del 15-S a Mallorca

L'STEI ha quantificat un 55 per cent de docents que han fet vaga aquest dilluns 15 de setembre a Mallorca, mentre que a Formentera han estat el 35%.

A. Agüera15/09/14 0:00

Vaga educativa a Mallorca i Formentera

Polí­tica

Dos mil docents fan tornar verd el Consolat

Les tres marxes verdes protagonitzades per més d'un milenar de docents que han sortit de la Porta del Camp, Plaça d'Espanya i Plaça del Tub de Palma han confluit davant el Consolat poc després de les dotze del migdia, mentre encara seguia arribant gent, per condemnar l'actitud d'una Conselleria d'Educació “aïllada”, i reclamar un canvi de la forma de fer i del contingut de les normes que regulen l'activitat als centres, a més d'una negociació efectiva amb tot l'espectre educatiu.

A. Agüera15/09/14 0:00

Armengol censura l'«actitud miserable» de Bauzá en condemnar la societat al conflicte educatiu

Polí­tica

Armengol censura l'«actitud miserable» de Bauzá en condemnar la societat al conflicte educatiu

El PSIB critica l'«actitud miserable» del president balear, José Ramón Bauzá, en «condemnar» la societat amb el conflicte a l'ensenyament, «imposant» el Tractament Integrat de Llengües (TIL), un projecte que «no té la finalitat d'aprendre anglès, sinó de crear un conflicte lingüístic amb el qual pugui treure rèdit electoral».

Agències/dB15/09/14 0:00

Les assemblees dels diferents centres educatius celebraran divendres actes reivindicatius davant el retrat capgirat de la consellera Joana Maria Camps.

Polí­tica

15S: Els docents fan una crida a secundar la primera vaga del curs escolar

Els docents de Balears fan una crida a la comunitat educativa per tal de secundar aquest dilluns la primera vaga del curs. Mestres i professor es manifestaran, a les 12:00 hores, davant el Consolat de Mar per reclamar al Govern Bauzá un canvi. A primera hora, també s'han organitzat piquets informatius als centres. A Menorca i les Pitiüses també es celebraran concentracions i protestes.

Miquel Ripoll14/09/14 0:00

La qüestió dels serveis mínims dugué una forta polèmica a l'inici de la vaga educativa del curs anterior.

Polí­tica

El Govern imposa novament els serveis mínims per a la vaga educativa del 15-S

La Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats ha proposat aquest dilluns els serveis mínims per a la vaga en el sector educatiu del 15 de setembre, que en aquest cas seran els mateixos que va imposar l'any passat, i que el TSJIB declarà il·legals.

A. Agüera/ Agències08/09/14 0:00