Clam unitari del sector educatiu per tenir un curs normal
Clam unitari aquest dimecres del sector educatiu per tenir un curs normal. En nom de totes les entitats educatives presents al CEIP Rafal Vell, el president de Fapa, Vicenç Rodrigo, ha reclamat que “volem un curs normal, pel que fa als projectes lingüístics, a la revisió de les plantilles de professorat i que sigui una realitat l'elecció de centre”. Aquests i molts d'altres aspectes s'han posat en relleu a la roda de premsa d'inici de curs.
Les famílies creuen que hi ha alternatives a la vaga del 15-S
La Federació d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes (FAPA) Mallorca ha defensat que «hi ha una altra alternativa» a la vaga educativa del 15 de setembre, encara que ha expressat el seu respecte «al dret dels docents» a dur-la a terme i el seu acord amb els motius que han portat a la seva convocatòria.
Les famílies no volen que comenci el curs amb una nova vaga
Els pares i mares dels centres educatius de les Illes s'han reunit aquest dimarts per mostrar la seva postura unitària davant la situació de "conflictivitat" amb la que torna a arrencar el pròxim curs.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent